Verras de liefste moeder van de wereld met je hart

Lions het Stigt presenteert met grote trots de Moederdag ontbijt-box. Samen met lokale ondernemers hebben wij een prachtig ontbijt samengesteld met de fijnste streekproducten. Hiermee kan je moeder of geliefde genieten van een onvergetelijk en heerlijk ontbijt. De opbrengsten van deze actie komen volledig ten goede van Stichting met je Hart, die eenzame ouderen uit hun isolement halen door het regelmatig organiseren van simpele maar gezellige etentjes en activiteiten.

Voor de wereld ben je mijn Moeder

voor mij ben je de Wereld

Voor slecht 15 euro

Voor 15 euro bezorgen wij het luxe Moederdag ontbijt bij u thuis. Dit doen we tussen 9 en 10. De doos is rijk gevuld met

• Koffie & Thee
  • Twee broodjes
  • Biologische jam
  • Krentenbol met amandelspijs
  • Verse vruchtensap
  • Fijne vleeswaren
  • Lokale kaas
  • Stroopwafel

Ik wil een ontbijtje

Ook de Lions het Stigt probeert hier haar steentje aan bij te dragen door het organiseren van een simpele maar gezellige stamppotavond, een spelletjes middag, of gewoon simpel als chauffeur op te treden. Dat doen we niet zonder reden. Het credo van de Lions is "we serve" en dat zegt eigenlijk alles. De handen uit de mouwen steken is minstens zo belangrijk als fondsenwerving. Het is prachtig om met de oude generatie te eten en alle verhalen te horen en je te beseffen dat er in de basis van het het leven en de zorg voor elkaar eigenlijk maar weinig is veranderd. Dat warme gevoel is wat ons Lions verbindt en waarom het project met je hart zo ongelofelijk goed past.

Onze geweldige sponsoren