De Lions wensboom

Rond kerst heeft er in de lokale supers een wensboom gestaan van de Lions het Stigt. Vele mensen hebben daar hun hoop, emotie, stille gedachten en wensen aan toevertrouwd door een kaartje in te vullen en in de boom te hangen of in de bus te stoppen. Dromen en emoties zjn verwoord en hebben daarmee een plekje gekregen. Met de wensen en gedachten zijn de Lions aan de slag gegaan.

Niet alles is mogelijk, wel veel

We hebben prachtige verzoeken gehad waarbij we zo nu en dan zelfs een traantje weg moesten pinken. Sommige verzoeken zijn eenvoudig in te vullen, maar andere verzoeken kosten veel tijd of geld, of liggen zelfs ver buiten wat wij kunnen. Helaas is niet iedere wens mogelijk, wereldvrede willen we allemaal, maar ook de Lions heeft hier geen passend antwoord op.

Toch proberen we iedere maand een simpele wens in vervulling te laten gaan, bijvoorbeeld het wassen van de ramen bij Rie, een mindervalide vrouw. Of om de heg te knippen bij Joop die niet goed ter been is. Een bloemetje bezorgen bij "mijn moeder" omdat ze het waard is en ga zo maar door. Stuk voor stuk wensen die wel binnen onze mogelijkheden liggen.

Voor de grotere wensen proberen we te sparen of mee te helpen de fondsen te vinden om ook deze mogelijk te maken. Niet alles is mogelijk, wel veel!

Niet wachten tot volgend jaar

De wensboom is een groot succes geweest. Ofschoon we de bomen ook deze kerst weer neer gaan zetten willen we zeker niet zolang wachten om je wens te horen. Schrijf ons gerust op info@lionshetstigt.nl  en vertel ons je dromen.